XIII sesja Rady Miejskiej w Suchaniu
- Data posiedzenia
- 17-06-2025, godz. 10:00
- Miejsce posiedzenia
- Gminny Dom Kultury w Suchaniu, ul. K.A.Hlonda 1, 73-132 Suchań
Porządek obrad
- 1. Otwarcie obrad.
- 2. Stwierdzenie quorum.
- 3. Przedstawienie porządku obrad.
- 4. Informacja przewodniczącej Rady o podpisaniu protokołu z XII sesji Rady Miejskiej z dnia 21 maja 2025r.
- 5. Sprawozdanie Burmistrza z wykonania uchwał Rady w okresie międzysesyjnym.
-
6. Przedstawienie raportu Burmistrza Suchania o stanie Gminy Suchań za rok 2024:
- 6a. debata nad raportem o stanie Gminy Suchań za rok 2024,
-
6b. rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Suchania wotum zaufania.
-
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Suchań wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Suchań za rok 2024:
- 7a. przedstawienie sprawozdania Burmistrza Suchania z wykonania budżetu Gminy Suchań za rok 2024 r.,
-
7b. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu za rok 2024 wraz z informacją o stanie mienia,
- 7c. przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Suchań za 2024,
- 7d. przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Suchań.
-
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Suchania absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024:
- 8a. wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia Burmistrzowi Suchania absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024,
-
8b. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Suchaniu w sprawie absolutorium.
- 9. Interpelacje i zapytania radnych.
- 10. Wolne wnioski i informacje.
- 11. Zamknięcie sesji.